سرویسهای ارزش افزوده Call Center بر روی خطوط تلفن ثابت + پنل مدیریت مرکزی • تلفن

سامانه دانش بنیان مرکز تماس  ابری امکاناتی - پکیج پایه
سرویسهای ارزش افزوده Call Center بر روی خطوط تلفن ثابت + پنل مدیریت مرکزی
• تلفن گویا ( IVR )
• صف انتظار:2لایه
•گروه تماس:2لایه
• ارتباط مابین کاربران
• توزیع تماس
• امکان تغییر پیام گویا
• پنل مدیریت تحت وب و گوشی همراه
• انتقال تماس (forwarding)
• گزارش گیری
• کنفرانس صوتی
• تعداد تماس همزمان (نامحدود)
•تعداد کاربر (داخلی): 3
• لیست سیاه


شروع از 360 هزار تومان هزینه نصب و راه اندازی + 69 هزار تومان ماهانه
سفارش دهید

جهت تست، با بخش فروش تماس و یا جهت دریافت لینک سرویس آزمایشی اینجا کلیک کنید.