توسعه امکانات و تغییر تعرفه

اخبار

امکانات سامانه ها توسعه یافت!

با افتخار به اطلاع می رساند طی دوره 3 ماه گذشته بر اساس اولویت بندی در میزان درخواست مشترکین محترم، قابلیتهای بسیار متنوع و کاربردی به سامانه ها افزوده شد.

ریز امکانات به شرح ذیل می باشد:

– امکان تعیین مقصد تماس بصورت مستقیم از منوی شماره ها
توضیح: در این حالت دیگر الزامی وجود ندارد که مقصد تماس در منوی شماره ها حتما به یک داخلی و سایر امکانات رفته و تماس از آنجا به شماره تلفن مورد نظر فوروارد شود. مستقیما می توانید در منوی شماره ها، قسمت مقصد تماس را “انتقال تماس” انتخاب نموده و تماس مستقیما به شماره مورد نظر فوروارد خواهد شد. در صورت نیاز به دریافت توضیحات بیشتر با پشتیبانان فنی تماس حاصل نمایید.

– اعلام خودکار تعداد نفرات در صف انتظار
توضیح: مشترکین سامانه های مرکز تماس استاندارد که دارای سرویس “صف انتظار” می باشند، پیشتر در صورت ورود مخاطب به صف، صرفا موزیک انتظاری برای ایشان پخش می شد تا توسط اپراتورها پاسخگویی شود. هم اکنون کلید جدید فعالسازی “اعلام تعداد نفرات در صف” در منوی مربوطه افزوده شده است. کافی است صرفا تیک مربوطه را انتخاب و این قابلیت در صف مربوطه فعال خواهد شد. در صورت نیاز به دریافت توضیحات بیشتر با پشتیبانان فنی تماس حاصل نمایید.

– قابلیت بازگشت در پاسخگوی خودکار
توضیح: مشترکین سامانه های مرکز تماس پایه و استاندارد، در تنظیمات پاسخگوی خودکار، کلیدی وجود دارد به نام “بازگشت”. در صورت انتخاب گزینه “بله” در هریک از ورودی ها، در صورت عدم پاسخ مخاطب (غیر از حالت ورود به صف انتظار)، تماس مجدد به منوی پاسخگوی خودکار باز خواهد گشت. در صورت نیاز به دریافت توضیحات بیشتر با پشتیبانان فنی تماس حاصل نمایید.

– صندوق صوتی
توضیح: مشترکین سامانه های مرکز تماس استاندارد، سرویس صندوق صوتی به امکانات این مرکز تماس افزوده شد. صندوق صوتی همان پیامگیر صوتی است که در سناریوهای مختلف، امکان انتقال تماس گیرنده به صندوق و ضبط پیام را دارد. مشترکین سابق مراکز تماس استاندارد که این قابلیت در سامانه های ایشان وجود ندارد، در صورت تمایل به افزودن این قابلیت، به منظور تغییر و ارتقا سرویس، با امور فروش هماهنگی بفرمایید. در صورت نیاز به دریافت توضیحات بیشتر با پشتیبانان فنی تماس حاصل نمایید.

– ضبط مکالمات
توضیح: مشترکین سامانه های مرکز تماس استاندارد، سرویس ضبط مکالمات به امکانات این مرکز تماس افزوده شد. ضبط مکالمات به منظور ضبط سوابق مکالمات اپراتورها با مخاطبین به منظور نظارت بر عملکرد کارکنان و همچنین سایر موارد قابل استفاده می باشد. مشترکین سابق مراکز تماس استاندارد که این قابلیت در سامانه های ایشان وجود ندارد، در صورت تمایل به افزودن این قابلیت، به منظور تغییر و ارتقا سرویس، با امور فروش هماهنگی بفرمایید. در صورت نیاز به دریافت توضیحات بیشتر با پشتیبانان فنی تماس حاصل نمایید.

– فایل خروجی گزارشات تماس
توضیح: مشترکین سامانه های مرکز تماس پایه و استاندارد، در منوی گزارشات تماس، قابلیت جدیدی به منظور امکان گرفتن خروجی در قالب فایل از گزارشات تماسها در بازه زمانی منتخب افزوده شده است. در صورت نیاز به دریافت توضیحات بیشتر با پشتیبانان فنی تماس حاصل نمایید.

– فیچر کد
توضیح: منوی جدیدی در پنل تمام سرویسها به نام “کد ویژگیها” افزوده شده است. از طریق کدهای نمایش داده شده در این منو، در هر زمان می توانید حین مکالمه به زدن کلیدهای دستوری از قابلیتهایی نظیر انتقال تماس (ترانسفر)، ایجاد کنفرانس تلفنی و… استفاده نمایید و دیگر نیاز به وجود تلفن نرم افزاری یا سخت افزاری با لحاظ این قابلیتها بر روی تلفن نخواهد بود. صورت نیاز به دریافت توضیحات بیشتر با پشتیبانان فنی تماس حاصل نمایید.

 

تغییرات در تعرفه ها

 

همانطور که می دانید تعرفه های سرویسهای دفتر سیار اول از سال 98 تاکنون هیچگونه تغییری نداشته است و تا اواسط سال 1400 نیز تعرفه سرویسها بر اساس تعرفه سال 98 بوده است.
با توجه به تغییرات تورمی که همگان بر آن مشرف هستند و همچنین افزایش قابلیتها و امکاناتی که در سامانه ها ایجاد شده است بر اساس شرایط زیر تغییرات تعرفه اعمال خواهد شد.

توضیحات:
– تغییرات در تعرفه ها از تاریخ 1400/06/01 اعمال خواهد شد.
– این تغییرات با درنظرگیری حفظ رضایتمندی مشترکین کنونی با شرایط ذیل در نظر گرفته شده است.
مشترکین محترم کنونی می توانند تا پیش از اعمال تغییر در تعرفه ها، در صورتیکه دارای شرایط ذیل باشند، جهت تمدید 6(شش) ماهه با نرخ فعلی با امور فروش هماهنگی نمایند:
1- سرویس مربوطه هم اکنون فعال باشد
2- حداکثر مدت 3 ماه به تاریخ سررسید سرویس مربوطه باقی مانده باشد.

خطوط تلفن سازمانی سرشماره 7:
با توجه به بروز رسانی قوانین دسترسی به خطوط تلفن سازمانی از طریق بسترهای مختلف اینترنتی که از اوایل سال 1400 در صفحه قوانین و مقررات سایت دفتر سیار اول اعمال شده و این قوانین برای مشترکین پیشین تاکنون اعمال نشده است، تعرفه خطوط تلفن سازمانی تمام مشترکین خطوط سرشماره 7، جهت تطابق با قوانین سایت، به میزان یک مرحله افزایش خواهد یافت.
بعنوان مثال تعرفه مشترکین خطوط تلفن عادی 17.000 تومانی که تاکنون دارای خطوط 2 طرفه با اینترنت ثابت بوده اند، به تعرفه 42.000 تومانی تغییر خواهد نمود. همچنین خطوط 42.000 تومانی که علاوه بر اینترنت ثابت، از اینترنت TDLTE نیز استفاده می نمودند، به تعرفه 120.000 تومانی تغییر خواهد نمود.

قابل ذکر است مشترکینی که تمایل به تغییر تعرفه نداشته و ادامه استفاده از خطوط با شرایط جدید مندرج در صفحه قوانین و مقررات برای ایشان کفایت می کند، لازم است تا پیش از افزایش تعرفه ها، جهت کاهش دسترسی، این موضوع را به امور فروش اعلام نمایند.

سرویس پشتیبانی خطوط تلفن سایر اپراتورها:
افزایش تعرفه اعمال خواهد شد.

سامانه مرکز تماس اختصاصی:
افزایش تعرفه اعمال خواهد شد.

سامانه مرکز تماس امکاناتی پایه:
افزایش تعرفه اعمال خواهد شد.

سامانه مرکز تماس امکاناتی و مصرفی استاندارد:
افزایش تعرفه اعمال خواهد شد. در صورت نیاز به افزایش امکانات سامانه مطابق با توسعه های ایجاد شده در توضیحات بالای این اطلاعیه جهت مراکز تماس استاندارد، با امور فروش هماهنگی نمایید.

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
ارتقاء زیرساختهای پشتیبانی خطوط آسیاتک و لایزر
نوشتهٔ بعدی
سرویس پشتیبانی خطوط تجاری سایر اپراتورها

پست های مرتبط

فهرست