02174391000 و 02191303079

پرتال مشتریان 

ساعات اداری : شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17
تیکتینگ پشتیبانی 24/7

همه چیز ابری شد!

همه چیز ابری شد!

مشترکین محترم سرویسهای مخابراتی و سامانه های مرکز تماس امکاناتی و مصرفی
 
به اطلاع می رساند در تاریخ 99/06/07، زیرساختهای مخابراتی مرکز ارتقاء یافت. در نتیجه پس از زمان فوق، دسترسی با اطلاعات پیشین به سرویسهای مخابراتی امکانپذیر نخواهد بود و لازم است تنظیمات تلفنهای نرم افزاری یا سخت افزاری خود را بروز رسانی نمایید.
 
آدرس ای پی جدید از تاریخ فوق، با مراجعه به پنل کاربری سامانه مرکز تماس قابل مشاهده خواهد بود.
 
 
پس از تغییرات، زیرساخت تمامی سامانه های مخابراتی این مرکز، به معنای کامل از حالت فیزیکی به 100% ابری و استاندارد ISO ۲۷۰۰۱ - TIA-۹۴۲ - Tier ۱-۴ با رتبه 1 در ایران تغییر یافته و باعث پایداری 99.99% می باشد.
با توجه به تغییرات اساسی، تمام زیرساخت مرکز بر روی بستر ابر و با فناوری Load Balancing تجهیز گردیده است. در نتیجه میزان احتمال قطعی زیرساختی به 0.01% رسیده است.