اخبار و مقالات

سرویس آزمایشی

آخرین اخبار

مقالات

شناخت نیازهای مشتریان

شناخت نیاز مشتریان سازمان‌ها برای تضمین بقا و حفظ منافع خود، همواره در پی تداوم مراجعات مشتریان و افزایش تعداد آنها هستند. افزایش مراجعات افراد به یک سازمان به عنوان مشتری، بیانگر افزایش درآمد سازمان است. یکی از عوامل مهم سودآوری سازمان ها، ارائه محصولات و خدماتی می باشد که کاربران به آن نیاز و…

دورکاری در کسب و کارها (قسمت سوم)

قسمت سوم چرا دورکاری به نفع کسب و کارها است؟ 1. کارکنان دورکار بهره وری بیشتری دارند 2. دورکاری بهترین جاذبه برای استخدام و حفظ استعدادهای برتر است 3. دورکاری هزینه های شرکت را کاهش می دهد 4. کارمندان دورکار شادتر و خوشنودترند 5. کارمندان دورکار از اضطراب های شغلی رنج نمی برند 6. حواس…

دورکاری در کسب و کارها (قسمت دوم)

قسمت دوم دور کاری در چه مشاغلی مناسب است؟ دور کاری در بیشتر مشاغل که نیاز به حضور فیزیکی نباشد مناسب است. در اموری که بتوان سرجمع هزینه بالاسری های سازمان را کاهش داد. در اموری که بتوان سرویس های مورد نیاز مشتریان را در خارج از ساعات اداری تامین کرد. در اموری که بتوان…

دورکاری در کسب و کارها (قسمت اول)

قسمت اول امروزه با گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات، دیگر تنها با تکیه بر روشهای سنتی کار کردن نمی توان پیشرفت کرد. فناوری اطلاعات و ارتباطات، اشتغال و روابط اجتماعی را دچار تغییرات اساسی کرده است که نتیجه آن تسریع در انجام کار، صرفه جویی در وقت، هزینه و کاهش سفرهای زائد است. دورکاری امروزه…

ویپ چیست؟

VOIP چیست؟ ارتباطات یکی از نیازهای حیاتی بشر است و انسان همواره به دنبال ابداع راه حل هایی بوده که بتواند با استفاده از آنان با سایر همنوعان خود ارتباط برقرار نماید. در گذشته که انسان استفاده از اینترنت را تجربه نکرده بود، ارتباطات محاوره ای از طریق تلفن و با خطوط PSTN انجام می…

انواع گیتوی

در این مقاله با انواع Gateway و کاربرد و نحوه عملکرد آن ها آشنا شوید. 1.گیتوی آنالوگ این نوع گیت وی ها جهت برقراری ارتباطات آنالوگ، مانند گوشی های تلفن سنتی و یا خطوط شهری سنتی، با یک سیستم voip مورد استفاده قرار می گیرند و در دو دسته گیت وی های FXS و گیت…

Gateway چیست؟

Gateway چیست؟ معنای لغوی Gateway اتصال ميان دو شبکه نامتشابه کامپيوترى که دو شبکه ارتباطى متفاوت و مجزا را به هم وصل مى کند می باشد.  در شبکه، Gateway به سیستمی گفته می شود که توانایی آن را دارد تا دو شبکه متفاوت را که از پایه از دو پروتکل متفاوت تشکیل شده است به…

خطوط تلفن ثابت PSTN و NGN چیست؟

PSTN چیست؟ درگذشته ای نه چندان دور که انسان استفاده ازاینترنت را در مکالمات خود تجربه نکرده بود، ارتباطات محاوره ای صرفاً از طریق تلفن ثابت و به کمک خطوط PSTN بوده است. PSTN مخفف عبارت  Public Switched Telephone Network می باشد و به معنی شبکه عمومی تلفن ثابت در سطح جهان و به عنوان…

مرکز تماس ( مرکز تلفن یا کال سنتر ) چیست؟

مرکز تماس ( مرکز تلفن یا کال سنتر) چیست؟ امروزه با توجه به گسترش کسب و کارها و تمرکز سازمانها به ارتباط موثرتر و مناسب تر با مخاطبین خود، این نیاز وجود دارد تا بتوان همواره با سرعت و بدون اتلاف وقت پاسخگوی مشکلات و سوالات مشتریان خود باشیم. مرکز تماس در واقع بخش مهمی…

امکانات (ویژگی های) مرکز تماس امکاناتی و مصرفی

امکانات شامل: • تلفن گویا به صورت کلی به همه سیستمهای که بصورت خودکار، تماس تلفنی را پاسخ داده و خدماتی را از طریق خط تلفن در اختیار تماس گیرندگان قرار می دهند سیستم تلفن گویا گفته می شود. • امکان تغییر پیام گویا همچنین این امکان وجود دارد که بتوانید پیام گویای خود را مطابق سلیقه…

فهرست