02174391000 و 02191303079

پرتال مشتریان 

ساعات اداری : شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17
تیکتینگ پشتیبانی 24/7

تاریخچه شرکت

تاریخچه شرکت

دفتر سیار اول یک شرکت دانش بنیان زیر مجموعه شرکت بین المللی هزار پیشه یکتا به شماره ثبت 1622 مجموعه ای کاملا تخصصی در امور آی تی، می باشد که با بکار گیری آخرین تکنولوژیها جهت پیشرفته ترین خدمات مخابراتی مورد نیاز، ویژه اشخاص حقیقی و حقوقی در سطوح مختلف پایه ریزی شده است. هزینه فوق العاده پایین از مزیت های اساسی این شرکت می باشد و تنها گزینه برای هر تجارتی است.


حوزه فعالیت دفتر سیار اول در زمینه ارتباطات مبتنی بر IP و تلکام ابری است، در واقع این امکان را برای سازمان های کوچک و بزرگ فراهم می سازد که ارتباط تلفنی را بر روی بستر اینترنت برقرار کنند و به عنوان تخصصی ترین ارائه دهنده سرویس های مخابراتی نسل جدید در سراسر کشور فعالیت می نماید و از این تکنولوژی ارتباط ابری برای رسیدن به بهینه ترین نتایج با کاهش هزینه ها ، تقویت کارآمدی و بهبود تجربه مشتریان استفاده می کند. 

خدمات این مرکز ، سامانه مرکز تماس به عنوان یک خدمت یا CCaaS فوق ايمن ، با ظرفیتهای متعدد و مقیاس پذیر است  دفتر سیار اول به عنوان میزبان تمام  خدمات را  به صورت ابری در اختیار مشترکین قرار می دهد و سرورها بدون نیاز به تجهیزاتی میزبانی می کنند. 

دفتر سیار اول مجموعه ای از خدمات ارتباطی است که خدمات ارتباطات ثابت را به صورت فناورانه و ابتکاری با ترکیبی از بستر IP و سنتی ارائه می دهد. دفتر سیار اول با هدف ارائه خدمات مخابرات ابری و شهر هوشمند در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد و دارای موافقت اصولی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد.
ماموریت این مرکز حذف تجهیزات و مجازی سازی با حفظ امنیت داده ها و در نتیجه کاهش قابل توجه هزینه ها است.

 سرمایه گذاری بالا، جدیت و برنامه ریزی های کارشناسی و از پیش تعریف شده در افزایش خدماتی خاص، انحصاری و بی سابقه در ایران، جای هیچگونه عذر و درنگی در رشد و پیشرفت سرویس های دفتر سیار اول باقی نمی گذارد لذا به جرات می توان ادعا نمود خدمات این اپراتور قابل اعتماد بوده و از آخرین تکنولوژی ها و تجهیزات برای تضمین  تداوم ارتباطات استفاده شده است. 



از نقاط قوت و دلایل تمایز دفتر سیار اول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بکارگیری جدیدترین متدهای روز در سرویس دهی مخابراتی.
  • استفاده از تمامی خدمات اپراتور بصورت وب سرویس.
  • قیمت و تعرفه های بسیار پایین.
  • امکان افزودن هرگونه خدمات مورد نیاز مشتری بصورت سفارشی سازی.
  • مسئولیت پذیری و پاسخگویی مستقیم توسط مدیران و تعهد به جبران کوچکترین خسارتها در صورت هرگونه نارضایتی و ایراد در نحوه و کیفیت عملکرد شرکت.