مرکز تماس ابری

سرویس آزمایشی

همراه با ابزارهای بهتر، مکالمات بهتری را تجربه کنید.

مرکز تماس ابری و تلفن ثابت ابری، بهترین و گسترده ترین تجربه سازمان با مشتری و کارفرما با کارمند است.

سامانه مرکز تماس ابری

قابلیت های فراوان، همه در یک مرکز تماس ابری

مرکز تماس ابری یا Hosted PBX/ Cloud-PBX ، يک راهکار نوين و انقلابی در صنعت مراکز تماس است. علاوه بر امکان اتصال به انواع خطوط تلفن ثابت از راه دور، یک ميزبان و سرويس دهنده ابری است. در مرکز تماس اینترنتی نياز کاربران به خريد تجهيزات پيچيده و پرهزينه یک مرکز تماس مرتفع شده و این امکان فراهم می‌ شود که کاربران و کارمندان از هر مکان و در هر زمان به تلفن ثابت شرکت دسترسی داشته (از طریق گوشی همراه یا رایانه) و دیگر تماس های مشتریان خود را از دست ندهند. این سرویس به سرعت راه اندازی و مستقر شده و تمام شعب در نقاط مختلف کشور می توانند تحت یک شماره تلفن واحد مرکزی فعالیت نمایند. (همانند سیستمی که سازمان ها به عنوان سانترال از آن استفاده می کنند در ابعاد پوشش کشوری)

خدمات دفتر سیار اول متناسب با نیاز شما طراحی شده است.

متناسب با نیاز خود خدمات ما را تهیه کنید.

سامانه مرکز تماس امکاناتی این امکان را به شما خواهد داد تا به صورت نامحدود و به ازای پرداخت یک مبلغ ثابت ماهانه، از تمامی خدمات مربوط به این سرویس بهره مند شوید و هزینه پرداخت کنید. زیرساخت های این سرویس تلفنی و تمام بروزرسانی ها و پشتیبانی آن به طور کامل برعهده میزبان (دفتر سیار اول) می باشد. این سرویس بیشتر مناسب کسب و کارها و شرکت هایی است که تماس های زیادی دارند. این سرویس با توجه به نیاز مخاطبین در دو قالب پکیج پایه و استاندارد با آپشن های متفاوت طراحی شده است.

سامانه مرکز تماس مصرفی این امکان را به شما خواهد داد که بر اساس میزان مصرف لحظه ای (Pay as You Go) هزینه پرداخت کنید. در واقع این سرویس تلفنی با شارژ موجودی پنل مدیریتی و با کسر از اعتبار موجودی، یعنی به صورت پیش پرداخت قابل استفاده می باشد. این قابلیت جدید بیشتر مناسب کسب و کارهای نوپا و استارتاپی است که تماس های کمی دارند و به تعداد داخلی بیشتری نیاز دارند، دقیقا متناسب با مصرف، هزینه پرداخت خواهند نمود. این سرویس در دو پکیج پایه و استاندارد با آپشن های متنوع و متفاوت طراحی و ارائه شده است.

سامانه مرکز تماس اختصاصی، یک پلتفرم باز با امکانات بسیار متنوع می باشد که توسط مصرف کننده به صورت مستقل قابل توسعه خواهد بود. سامانه مرکز تماس اختصاصی با به کارگیری زیرساختهای منحصر به فرد و سرورهای اختصاصی و با استفاده از فناوری روز دنیا، فاقد هرگونه محدودیت می باشد. از مزیت های منحصر به فرد این پلتفرم، کسب استانداردهای زیرساخت (رتبه 1 در ایران Iso 27001 )– TlA – 942 Tier 1-4 می باشد. سامانه مرکز تلفن اختصاصی به صورت PaaS تحویل متقاضیان می شود. از آنجایی که این سامانه تحت زیر ساخت مستقل اجرا می شود، نظارت بر عملکرد سامانه و مانیتورینگ نیز بر عهده مشترک خواهد بود.

سیستم تماس گیر خودکار، همانطور که از نام آن پیداست، جهت شماره گیری خودکار لیستی از شماره تلفنها کاربرد دارد.
در نتیجه سرعت ایجاد تماس و ارتباط با مخاطب به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

سیستم هوشمند تماس گیر خودکار دفتر سیار اول در 2 حالت و ترکیبی قابل بهره برداری است.
1- تماس با لیست شماره ها و پخش پیام ضبط شده (پست صوتی- یکطرفه)
2- تماس با لیست شماره ها و قابلیت ایجاد ارتباط دو طرفه در صورت انتخاب عدد مورد نظر از طرف مخاطب با تماس گیرنده در طی تماس جاری (تماس گیر خودکار دو طرفه)

فهرست