دورکاری در کسب و کارها (قسمت سوم)

مقالات
قسمت سوم
چرا دورکاری به نفع کسب و کارها است؟
1. کارکنان دورکار بهره وری بیشتری دارند
2. دورکاری بهترین جاذبه برای استخدام و حفظ استعدادهای برتر است
3. دورکاری هزینه های شرکت را کاهش می دهد
4. کارمندان دورکار شادتر و خوشنودترند
5. کارمندان دورکار از اضطراب های شغلی رنج نمی برند
6. حواس پرتی کارمندان دورکار کمتر است
7. اشتیاق دورکاران به یادگیری و پیشرفت بیشتر است
بایدها و نبایدهای دورکاری:
– پرسنل دور کار باید بتواند با یک اینترنت معمولی به سرویس ها و اطلاعات مجاز خود در شبکه ی سازمان دسترسی داشته باشد.
– امنیت ارتباط بین کاربر دورکار و شبکه سازمان باید تامین شود و از انواع اختلال ها و موارد hack مانند شنود، تغییر اطلاعات، ربودن حساب کاربری و… به دور باشد.
– بستر دور کاری نباد به نحوی باشد که کاربران احساس کنند هیچ کنترلی بر نحوه ی عملکرد یا ساعتهای کاری شان وجود ندارد.
– حواستان به ساعات کاری باشد، در همان ساعات اداری که مشتریان، همکاران و کارمندان شما مشغول کار هستند، شما هم باید کار کنید.
– مانند محیط کار لباس بپوشید.
– برای معاشرت با دوستان و اعضای خانواده قوانین اصولی تعیین کنید تا زمانی که مشغول کار هستید.
– برای استراحت و ناهار، زمان مشخصی را تعیین کنید.
– قبل از شروع، وسایل مورد نیاز خود مانند میز و صندلی مناسب، نرم افزارهای جدید و تلفن را از مافوق خود طلب کنید.
– هر روز با رئیس و همکاران خود صحبت کنید.

,
نوشتهٔ پیشین
دورکاری در کسب و کارها (قسمت دوم)
نوشتهٔ بعدی
خدمات تماس گیر خودکار راه اندازی شد

پست های مرتبط

فهرست