خط تلفن ثابت ابری

سرویس آزمایشی

همراه با ابزارهای بهتر، مکالمات بهتری را تجربه کنید.

مرکز تماس ابری و تلفن ثابت ابری، بهترین و گسترده ترین تجربه سازمان با مشتری و کارفرما با کارمند است.

خط تلفن ثابت ابری

امکان برقراری چندین تماس به طور همزمان، تنها با یک خط تلفن ثابت

خطوط تلفن ثابت ابری، برای  کاربران  این امکان را  فراهم می آورد که ارتباطات تلفنی خود را علاوه بر روش سنتی، با استفاده از روش سیپ ترانک (Sip Trunk)، از طریق بستر اینترنت و با پروتکل VOIP نیز ایجاد و با هر شماره تلفنی ارتباط برقرار نمایند. این سرویس تلفن مجازی دارای امکانات منحصر به فرد خود بوده و همچنین قابلیت فعال نمودن چندین خط تلفن و استفاده ی همزمان را بر روی یک شماره تلفن در لحظه و به سادگی فراهم می نماید. با توجه به زیرساخت مورد استفاده در فناوری، عدم تغییر و یا از دست رفتن شماره تلفن در صورت نقل مکان از ویژگی های خطوط تلفن ثابت ابری است. همچنین استفاده از خط تلفن محدود به تلفن های رومیزی نبوده و از طریق انواع دیوایس (اپلیکیشن موبایل- نرم افزار کامپیوتر) اتصال به خط تلفن امکان پذیر است.

خدمات دفتر سیار اول متناسب با نیاز شما طراحی شده است.

متناسب با نیاز خود خدمات ما را تهیه کنید.

خط تلفن ثابت ابری، خط هایی هستند که با پیشرفت تکنولوژی صدا بر بستر شبکه (VOIP) انتقال می یابد. خط های استیجاری به این صورت است که مشترک با اجاره نمودن خط و انتخاب شماره دلخواه خود، در مدت زمان انتخابی (ماهانه و سالانه و…)، خط را دریافت و استفاده می نماید. با استفاده از این خط ها، مشترک می تواند یک یا چند خط تلفن به صورت همزمان (30 کانال) در محل کار خود یا منزل، دریافت نموده و با مشتریان ارتباط برقرار کنند. از مزیت های اساسی این سرویس، عدم محدویت جغرافیایی می باشد، خط تلفن های اینترنتی در مناقطی که مخابرات سیم کشی و کابل کشی نکرده نیز قابل ارائه می باشد. از دیگر مزیت های تلفن ابری این است که سرویس Call Center (مرکز تلفن اینترنتی) بدون نیاز به هرگونه تجهیزاتی بر روی این خطوط قابل راه اندازی می باشد.

متقاضیانی که مشترک تلفن اینترنتی از سایر اپراتورها می باشند نیز می توانند از خدمات ارزش افزوده دفتر سیار اول استفاده نمایند. در واقع سرویس های این اپراتور بر روی خطوط تلفن سایر اپراتورها نیز قابل استفاده خواهد بود.

فهرست