امکانات (ویژگی های) مرکز تماس امکاناتی و مصرفی

مقالات

امکانات شامل:
• تلفن گویا
به صورت کلی به همه سیستمهای که بصورت خودکار، تماس تلفنی را پاسخ داده و خدماتی را از طریق خط تلفن در اختیار تماس گیرندگان قرار می دهند سیستم تلفن گویا گفته می شود.

• امکان تغییر پیام گویا
همچنین این امکان وجود دارد که بتوانید پیام گویای خود را مطابق سلیقه و نیاز خود و بر حسب شرایط تغییر دهید.

• توزیع تماس
در توزیع تماس شما این امکان را خواهید داشت که تعیین کنید هر تماس ورودی وارد کدام صف انتظار شوند و توسط کدام کاربر پاسخ داده شود.

• پنل مدیریت تحت وب و گوشی همراه
در مرکز تماس های ویپ شما میتوانید به جای استفاده از تلفن های رومیزی قدیمی، پنل مدیریت را به کمک نرم افزارهای مختلف بر روی گوشی هوشمند و کامپیوتر نصب و راه اندازی کنید

• انتقال تماس (forwarding)
انتقال تماس به شما این امکان را خواهد داد در صورتی که داخلی مورد نظر مخاطب، پاسخگو نباشد تماس ورودی به داخلی دیگر یا به شماره همراه یا ثابت دیگری انتقال داده شود. با این روش هیچ تماسی را از دست نخواهید داد

• گزارش گیری
با کمک گزارش گیری به راحتی میتوانید اطلاعات مفیدی از ساعت دقیق تماسهای ورودی و اطلاعات درخواستهای مشتریان به دست آورید. همچنین جهت نظارت بهتر بر روی کار کارشناسان مرکز تماس و عملکرد هر کدام ، مفید خواهد بود.

• کنفرانس صوتی
برای ایجاد فضای آموزشی و نظارتی بر روی کاربرها بدون نیاز به حضور در جلسه همایش میتوانید بین چندین کاربر کنفرانس صوتی برقرار کنید.

• تعداد تماس همزمان (نامحدود)
منظور از تماس همزمان، تعداد تماس هایی است که به طور همزمان  توسط اپراتورها و کارمندان شما پاسخ داده میشود.

• لیست سیاه
همچنین این قابلیت وجود دارد که شماره هایی را که برای سازمان شما ایجاد مزاحمت یا اختلال نموده اند در لیست سیاه قرار دهید.

• صف انتظار
زمانی که تعداد تماسهای شما بالا باشد میتوانید برای جلوگیری از اشغال خوردن تلفن، تعداد صف های متنوعی را برای کاربران  یا برای هر بخش ایجاد کنید تا در صورت آزاد شدن خط بتوانند به ترتیب به تمام تماسهای ورودی که در صف انتظار هستند پاسخ دهند.

•گروه تماس
شما میتوانید با کمک گزینه گروه تماس تعدادی از اپراتورهای مد نظر خود را در یک گروه مشخص قرار دهید. با هر تماس ورودی تمامی تلفن های کاربران موجود در گروه، به طور همزمان زنگ خواهد خورد و اولین کاربری که به تماس پاسخ دهد امکان پاسخگویی برای بقیه کاربران از بین خواهد رفت

•تعداد کاربر (داخلی)
تعداد داخلی ها در واقع تعداد بخش ها یا کارمندان پاسخگوی شما هستند که مشتریان برای مشاوره به انها متصل میشوند و میتوانید در بخشهای متفاوت داخلی متفاوت تعریف کنید.

فهرست